אג'יל ידועה כמתודולוגיה הטבעית לעולמות האי וודאות כמו פיתוח מוצר. בעולם שירות הלקוחות, בהשוואה לעולמות אלה, יש פחות אלמנטים של אי וודאות ויותר משימות ופעולות חזרתיות. עם זאת, שירות הלקוחות מביא בפנינו אי וודאות מסוג שונה – המפגש הישיר עם הלקוחות, רצונותיהם, הדרישה ליחס וטיפול מותאם אישית, המעבר בין נציגי שירות מתחומים שונים והסנכרון הנדרש בינהם ועוד. כל אלה דורשים מאיתנו להציג מאפייני שירות לקוחות חדשים, זריזים וגמישים.
לאג'יל בשירות לקוחות פוטנציאל עצום לשנות את אופן הטיפול בלקוחות ע"י נציגי קצה המייצגים ארגון שלם. ארגונים שאמצו שיטה זאת כבר רואים את ההשפעה במרכזי השירות מבחינת יעילות, עלויות, שביעות רצון לקוחות ועוד.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
LEAN AGILE ISRAEL
יצירת קשר
Lean Agile Israel ברשתות החברתיות
קהילת "מובילים במצוינות" מבית Lean Agile Israel
LEAN AGILE ISRAEL