הרצאות פורצות דרך

ההרצאות החדשניות של Lean-Agile Israel מאפשרות לארגונים לחשוף עובדים ומנהלים בדרגים השונים, באופן ממוקד ופרקטי, לעולמות המרתקים של חדשנות, אג'ייל, שיפור תהליכים ועוד, והשפעתם הישירה על העבודה היומיומית בארגון וכמובן – על התפוקות.

ההרצאות האינטראקטיביות מייצרות אצל המשתתפים רצון להעמיק את ההכרות והלמידה עם התכנים, מעוררות שיח ומניעות לפעולה מיידית בארגון.

אודות ההרצאות:

אג'יליות בפרקטיקה הארגונית היומיומית – הרצאה הממחישה למשתתפים את השינוי שניתן ליצור בתהליך באמצעות מספר עקרונות אג'ילים פשוטים. בהרצאה אנו מציגים את התפיסה האגי'ילית ויוצרים את החיבור ליומיום הארגוני, כל משתתף בתחומו.

חדשנות בשיפור תהליכים– הרצאה שמטרתה לפתוח את החשיבה ובחינת תהליכי עבודה ארגוניים רוחביים ותהליכים מקומיים מזווית אחרת. ההרצאה בונה תשתית להסתכלות מחודשת על היומיום הארגוני שלנו.

אג'יליות כחלק מהאסטרטגיה הארגונית (הרצאה למנהלים בכירים) – בהרצאה נעסוק בניפוץ פרדיגמות ניהוליות נפוצות ונציג עקרונות מובילים בחשיבה אג'ילית כדרך לבנייה ויישום אסטרטגיה ארגונית בכל רבדי הארגון.

מצוינות 5.0 – ההרצאה פותחת צוהר לעולם המצוינות הארגונית ומעניקה למשתתפים נקודת מבט נוספת על העשייה הארגונית ועל שילוב המשאבים העומדים לרשותם באופן הוליסטי עם אפקטיביות מקסימלית.

משך הרצאה: כשעה-שעה וחצי

לפרטים נוספים על ההרצאות ותיאום הרצאה אצלכם בארגון: 04-6475444 (שלוחה 1). מוזמנים להשאיר את הפרטים ב"צור קשר" כאן משמאל ונחזור אליכם עם כל הפרטים. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם