חדש מבית Lean-Agile Israel – האקדמיה הדיגיטלית למצוינות

הקורונה הכניסה שינויים רבים לחיי כולנו. אך בין רמת התחלואה הגבוהה, הבידודים, הסגרים, ההגבלות והקשיים הרבים, היא גם פתחה הזדמנויות חיוביות לשינוי, התפתחות וצמיחה לארגונים ולאנשים

עבודה מהבית כדוגמה, הפכה להיות אפשרות לגיטימית ואף מועדפת בלא מעט ארגונים אשר זיהו שתפוקת העבודה לא יורדת בעבודה מרחוק, ולעיתים אף עולה, בעוד שביעות רצון העובדים והאפשרות לשלב ולאזן בין בית לעבודה – עולה משמעותית, ועלויות האחזקה קטנות גם הן, מה שמייצר סיטואציה מועדפת הן על הנהלות והן על עובדים בארגונים רבים.

כך גם בעולם הלמידה. לא הקורונה היא שהביאה את בשורת הלמידה מרחוק, אך היא ללא ספק סיפקה זרז משמעותי לחיזוק הפלטפורמה. אם עד לאחרונה במידה ואדם היה מעוניין לרכוש ידע מקצועי בתחום מסוים, היה עליו להמתין לפתיחת קורס פרונטלי בנושא או לצרוך את המידע באמצעות קריאה מרובה ולא ממוקדת של תכנים ממוקדי ידע שונים, למידה מרחוק מאפשרת היום התאמה מושלמת ללומד: כבר לא צריך לחכות לפתיחת קורס! אפשר להתחיל ממש עכשיו, בדיוק מהנושא שמעניין אותך! למידה בקצב שלך, מכל מקום ובכל זמן שמתאים. משהו מעניין במיוחד? יש אפשרות לחזור אחורה ולהעמיק את הלימוד. משהו פחות רלוונטי? מדלגים!  

ללמידה דיגיטלית תצורות שונות. בחלקן – הרצאות מוקלטות עם או בלי תרגול. בחלקן אפשרות לשילוב טכנולוגיות למידה שונות ואינטרקציות עם הלומד בצורת שאלות מסוגים שונים לטובת הפנמה מיטבית של החומר ועוד.

אופן הלימוד החדשני מאפשר הגעה לקהלי יעד רבים יותר והתאמה מדויקת לצרכים הייחודיים של כל ארגון וכל אדם.

אנחנו  בLean-Agile Israel בחרנו לראות בתקופת הקורונה הזדמנות נהדרת להתחדשות וצמיחה, ולהנגיש את המתודולוגיה המקצועית והמובנית באמצעותה אנו מלווים, חונכים ומלמדים ארגונים בתהליכי הטמעת מצוינות, Lean ו- Agile גם ללמידה דיגיטלית – עצמית או ארגונית. מעל 60 קורסים מקצועיים עברו התאמה מדוקדקת ללמידה דיגיטלית (פרקים קצרים בהתאם לרמת הקשב בעידן הנוכחי, הנגשה מובנית של התוכן שלב אחרי שלב, תרגולים ושימוש באלמנטים מגוונים להנגשת התכנים לשמירה על עניין במהלך הלמידה) – וכבר נמצאים במערכת הLMS שלנו. מעתה הקורסים זמינים גם לרכישה מהירה ובמחירים אטרקטיביים באמצעות החנות הדיגיטלית שלנו.

בין התכנים תמצאו קורסי: Lean, Agile, הובלת שינוי בארגונים, פיתוח מנהלים בעידן הנוכחי ואחזקה מתקדמת.

לכל קורס תרגול מותאם ומגוון במהלך הקורס המאפשר ללומד לקבל משוב מיידי, אפשרות להדפסת תקציר PDF של הקורס, אפשרות לשאילת שאלות מקצועיות דרך מערכת הלימוד, ועוד, וכמובן – תעודות הסמכה לכל נושא.

נשמח לראותכם בין משתתפי האקדמיה הדיגיטלית הזמינה ב:

http://www.lean.org.il

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם