גישה לשיפור האיכות המתמקדת בלקוח שבה צרכי הלקוח (מאפייני מוצר או שירות) מנותחים בשלב התכנון ומתורגמים למוצר מסוים ולדרישות תכנון התהליכים בארגון הספק.
יעדי צרכי הלקוח יכולים לכלול מאפייני מוצר, עלות, עמידות ותכונות מוצר נוספות.
בית האיכות דורש הקשבה זהירה לניסוח האמיתי והישיר של הלקוח בנוגע לצרכיו. לאחר מכן דרישות אלו צריכות להיות מתורגמות למאפיינים הנדסיים, הערכה תחרותית, בחירה של מאפיינים קריטיים/ראשיים, תכנון המוצר/התהליך ומעקב.
באמצעות שיטה זו, ביצועי המוצר והמאפיינים הקובעים ביצועים אלו נקבעים ע'י הלקוח ותשומת הלב של היצרן (באמצעות הקשבה ופעולה). אחריות האיכות מתפרסת בכל הארגון ע'י קשירת הפעילויות לסיפוק דרישות הלקוח.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
LEAN AGILE ISRAEL
יצירת קשר
Lean Agile Israel ברשתות החברתיות
קהילת "מובילים במצוינות" מבית Lean Agile Israel
LEAN AGILE ISRAEL