ניהול רזה – Lean Management

Lean management, או 'ניהול רזה', היא שיטת ניהול, שמטרתה שיפור רווחיות הארגון לאורך זמן והגברת שביעות רצונו של הלקוח. היא מיושמת בחברות יצרניות, ארגוני שירות, ארגונים פיננסיים וארגוני בריאות בכל העולם.

תפיסת ניהול הכוללת אלמנטים תרבותיים לצד אלמנטים טכניים המדגישה שלוש פרדיגמות: מבט מעיני הלקוח, מיקוד בזרימה וברצף התהליכי, מבט הוליסטי מקצה לקצה. ארגונים אשר הטמיעו את המתודולוגיה מדווחים על קיצור זמני אספקה, רמת שירות גבוהה יותר, איכות ובטיחות גבוהים יותר, ירידה במלאים, הרחבת הגמישות הארגונית ושיפור ברווחיות.

למעשה, ניהול רזה היא שיטת ניהול פרקטית למצוינות עסקית תפעולית וניהולית, המתמקדת בשימור ושיפור הערך ללקוח. מתוך ראייה זו, ניהול רזה מגדירה תהליכי עבודה בארגון, משפרת התנהלות בכל מחלקות החברה, מצמצמת בזבוזים וחוסר יעילות בתהליכי העבודה השונים, ממקדת את פעילות הארגון ביצירת ערך מוסף ללקוחותיו ומשפרת את רווחיותו.

תכלית השיטה היא תכנון מנגנון שממריץ כל עובד בחברה לשפר ולהשתפר, מספק למנהל מיומנויות וכלים טכניים, ניהוליים ותרבותיים ליישום השיפור ומניע את החברה לשינוי ההתנהגות הארגונית.
שיטת ה ©LTIM שפותחה בחברתנו, מגדירה ליווי מקצועי תוך שימת דגש על בניית תרבות של מצוינות וניהול השינוי בארגון מתוך הבנה שזהו המפתח להפיכת התרבות לבת קיימא. אנו מאמינים ב:
• מיקוד בחיבור ושילוב פעילויות המצוינות לאסטרטגיית הארגון באופן שמסנכרן את כלל יחידות הארגון סביב פעילויות מצוינות המוכוונות השגת חזון וייעוד הארגון
• יישומיות המתודולוגיה בשטח – מובילי ה Lean בארגון בעלי מומחיות בתרגום עקרונות המצוינות הכלליים לסביבה המקצועית של הארגון (תרגום להתנהגויות, סביבה, ושגרות ניהול)
• הטמעת יכולות חשיבה וכלים מעשיים המאפשרים התפתחות עצמאית וצמיחה לארגון באמצעות הכשרה ובניית מיומנויות פנים ארגוניות ליישום מצוינות מתחילת הפרויקט – הצבת מובילי Lean מנוסים ומקצועיים שמלווים את ההנהלה בתהליך היישום משלב ההכשרה, חניכה להתנהגויות ושגרות ועד שלב העברת המקל לארגון
לין ישראל מקפידה על הטמעת עקרונותיה של שיטת Lean management (ניהול רזה, ייצור רזה) בתרבות הניהולית של החברה ועל הכשרת העובדים והמנהלים להמשיך להשתפר ולשמור על ההישגים לאורך זמן.
לתפיסתנו, הידע נמצא אצלכם, ואנו כאן כדי להוביל את התהליכים תוך זיהוי נקודות התורפה ומוקדי העוצמה, סיוע בהבניית תהליכים משופרים, פתרון בעיות מזווית ראייה שונה, ומעל לכל- אספקת כלים ומיומנויות להתמודדות עצמית בטווח הארוך. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תחומי התמחות נוספים

Business Agility

Business Agility

Agile Implementation

Agile Implementation

Lean Transformation

Lean Transformation

עוברים ל-Industry 4.0

עוברים ל-Industry 4.0

Digital Transformation

Digital Transformation

Agile in IT

Agile in IT

פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

Agile in service

Agile in service