האקדמיה למצוינות של Lean Israel- התחנה שלכם בדרך למצוינות בארגון

האקדמיה למצוינות של Lean Israel הוקמה מתוך צורך שעלה מארגונים שונים ומהמנהלים והעובדים עצמם לרכישת מתודולוגיית ה-Lean, כלים והתנסות פרקטית בדרכם אל עבר המצוינות בארגון.

במסגרת האקדמיה שלנו אנו מלמדים ומכשירים מובילי מצוינות בארגונים, מנהלים בדרגות שונות ואף אנשים פרטיים המתעניינים בתחום ומעוניינים להעשיר את הידע, 'ללמוד לראות', לזהות בזבוזים, להוביל תהליכים, להסתכל בצורה רחבה ומערכתית יותר על המתרחש בארגון, לתת כבוד לעובד, להוקיר ולהכיר ביכולותיו ועוד….

בתחום החינוך ישנן מספר גישות לגבי למידה אפקטיבית. התפיסה החינוכית בארץ ובעולם עוברת רפורמה בכל הקשור לדרכי ההוראה, והגישה שתופסת יותר ויותר מקום הינה הגישה הקונסטרוקטיבית, המדגישה את חלקו של התלמיד בתהליך הלמידה ומעודדת למידה אקטיבית. על פי גישה זו, הלמידה מתבצעת תוך כדי תהליך של עשייה, בדרך של הבניית ידע ואחריותו של הלומד על הידע. גישה זו מתבססת על ארבע תפיסות יסוד ללמידה:
1. אין קיום לידע במנותק מהיודע.
2. למידה היא פעילות הבנייתית.
3. למידה היא פעילות ממוקמת בהקשר.
4. למידה היא פעילות חברתית.

אנחנו באקדמיה של Lean Israel דוגלים בגישה זו, ועל כן, כל הקורסים שלנו בנויים בהתאם והינם חווייתיים ומאפשרים למשתתפים לשאול שאלות, להתמודד עם סוגיות, לקחת חלק בדיונים משמעותיים, להשתתף בסימולציות, לבקר בארגונים המטמיעים מצוינות וללמוד מהפעילות בשטח ועוד.

כגוף המתמחה בליווי ארגונים בתהליך הטמעת המצוינות, חרטנו על דגלנו את יישום השיפור המתמיד גם אצלנו באקדמיה, ואנו משפרים ומעדכנים את הקורסים בין קורס לקורס!

מתוך הסתכלות על ארגונים בגישה הוליסטית, הרואה את הארגון כמכלול, באקדמיה למצוינות שלנו אנו מכוונים גם את התכנים בהתאם לתפקידים השונים: מובילי מצוינות, אנשי HR, אנשי פיתוח והנדסה, עובדים בשרשרת האספקה, מנהלים בארגון ועוד.. והכל במטרה לתת מענה רחב ככל האפשר לארגון המעוניין לדבר בשפת המצוינות.

לאור הביקוש, השנה התרחבנו בתכנים, בכמות הקורסים ובמוקדים בהם אנו מעבירים את הקורסים הגנריים שלנו. בנוסף, החל מ-2019 ניתן להגיע לקורסים בצפון, במרכז ובדרום!

רוצים קורס פנים ארגוני בהתאמה אישית? ארגונים רבים מצביעים על צורך לדייק את התכנים בהתאם למצב הקיים בארגונם. על מנת לענות על צורך זה, אנו מקיימים קורסים פנים ארגוניים בכל רחבי הארץ, בהתאמה אישית תוך שימוש בדוגמאות מתוך חיי הארגון, תרגילים בשטח ועוד…

השנה גם אתם מוזמנים להצטרף למאות הבוגרים שלנו שלקחו חלק בקורסים ובהסמכות במסגרת האקדמיה למצוינות של Lean Israel ולהצטרף לקהילת המצוינות שלנו!

למתווה ההדרכות וההסמכות של לין ישראל לחץ פה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם