מרבית הפעילות של צוותי מכירות נקבעים על בסיס היעדים הכספיים הכוללים של החברה לאותה שנה. כתוצאה מכך, מקבלי ההחלטות של החברה ינסו להגדיל את פעילות נציגי המכירות שלהם, כאמצעי להגדלת ההכנסות במהירות. זה יבוא לידי ביטוי ביעדי פניות (טלפון, מיילים, פגישות..) כשההגיון מאחוריהם אומר שאם כל נציג יפנה X פעמים, צוות המכירות בטוח יגיע למכסה שהוצבה, ולכן החברה בטוח שתצליח להשיג את היעדים הכלכליים שלהם.
שיטה זו מצד אחד משיגה שליטה של המנהלים על הנעשה ומביאה לחוויות לקוח דומה לכלל הלקוחות (סקריפטים, מיילים מוכתבים וכו) אבל מצד שני מתבססת מדי על המכסות השניות (שמתבססות על השנה הקודמת, שמתבססת על…) וגם מעודדות רדיפה של הסוכנים לעמידה ביעדים מקומיים שלאו דוקא מביאים לעמידה ביעדי החברה.
צוותי מכירות יכולים ליהנות מיישום של שיטת Agile באסטרטגיה הכוללת שלהם ולהפוך להיות לא רק גמישים יותר, אלא גם מהירים להסתגל לשינויי מוצר. התוצאה היא גישה איטרטיבית בה נציגי מכירות מגיעים למספר גדול של לקוחות פוטנציאליים תוך בנית היכולת לשקף את התוצאות באיטרציות קצרות ובכך להשיג פידבק חוזר מהשוק, הלקוחות והחברה ולהמשיך ולשכלל בצורה עצמאית את שיטות המכירה, קהל היעד ופרמטרים קריטים נוספים שיביאו להגדלת מכירות מתמדת.
התקשרו ל: 04-6475444, office@leanisrael.co.il
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
LEAN AGILE ISRAEL
יצירת קשר
Lean Agile Israel ברשתות החברתיות
קהילת "מובילים במצוינות" מבית Lean Agile Israel
LEAN AGILE ISRAEL