הידעת? הטמעת מצוינות תומכת בשיפור האיכות

ארגונים רבים מזהים מגמות אי איכות שמתבטאות בעליה בכמות תלונות הלקוח ובעלויות אי איכות גבוהות וגדלות. בעקבות כך ומתוך הבנת הצורך והסביבה העסקית ומתוך הבנת הקשר החזק בין רווחיות החברה, רמת הביצועים והתנהלותה הפנימית; נדרש בארגונים אלה לפעול בערוץ ממוקד לשיפור רמת האיכות בארגון.

עקרונות וכלי המצוינות באים לתמוך בעניינים אלה בדיוק. חלק מהעקרונות הבולטים הם איכות במקור ואפס פגומים והם מקדמים דרך חשיבה ופעולה שמחזקת את הגישה שפגמים אינם מקובלים ושכולם צריכים לעשות את הדברים Right the first time כלומר הפעולה הנדרשת הינה מניעה במקור ולא זיהוי וטיפול.
מה זה אומר בפועל?
אף פגם שנמצא לא עובר קדימה לשלב הבא בתהליך, כלומר פגמים לא עוברים הלאה ללקוחות חיצוניים או פנימיים. המטרה היא לא להגיע לשלמות אלא לשנות תפישה:
• הכרה בעלות הגבוה של אי איכות
• חיפוש מתמיד אחר כשלים פוטנציאלים בתהליך
• עבודה פרואקטיבית לטיפול בבעיות במערכת/תהליך שמאפשרים לפגמים להתרחש

מעוניינים לשפר את האיכות בארגונכם? אנו בלין אג'יל ישראל מומחים בהטמעת תרבות של מצוינות שבאה לידי ביטוי בתרבות של 'אפס פגומים' (Zero Defects) ואיכות במקור ומציעים לכם תהליך ממוקד לשיפור האיכות לאורך שרשרת הערך הארגונית המרכזית מקבלת דרישת הלקוח, דרך התכן ועד התפעול בעזרת מתודולוגיה המתבססת על שיפור תהליכים, שיתוף כלל העובדים, מדידה ופתרון בעיות על סמך נתונים.

מה יצא לכם מזה? בחינה וייעול של תהליכי העבודה, נקודות ואופן הבקרה, התכן והתאמתו לייצוריות ובכך חיזוק היתרון היחסי של הארגון בשוק והעלאת רווחיות החברה (אספקת שירותים איכותיים בפחות מאמץ, משאבים וזמן).

לפרטים נוספים מוזמנים לפנות אלינו ב: 04-6475444 (שלוחה 1) וב- office@leanisrael.co.il.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם