פיתוח מצוינות בניהול- המדע של ביצועים אופטימליים

הקורס יאפשר הכרות עם המיינדסט הניהולי הנחוץ ליצירה של סביבת עבודה הדוחפת בהתמדה לעבר שינוי ושיפור, ויתן כלים מעשיים ליצירה של קשר מנהל-עובד התומך בסביבת עבודה כזו. הקורס מבוסס על המחקר העדכני בנוגע להשפעה על ביצועים בארגונים.

מצוינות בארגון מתאפשרת כאשר הארגון נמצא בתנועה ומתאים את עצמו כל העת לשינויים בסביבה ולהזדמנויות שצצות, דבר המחייב את כלל המשתתפים להיות במצב תמידי של בחינה, למידה, והשתפרות מתמדת. מצוינות בניהול מתרחשת כאשר מנהלים מקיימים את דרך ההתנהלות הזאת בעצמם, ערים ומודעים לעצמם ולמערכות היחסים שהם מייצרים, ויודעים לייצר את הסביבה ואת הלך הרוח הזה ביחידות שהם מנהלים ובממשקי העבודה שלהם. לשם כך הם צריכים להכיר את עצמם במצבים של הצלחה וכשלון, ולדעת כיצד להוביל את אנשיהם להתמודדות מיטבית עם אתגרים כאלה.

הקורס ישלב למידה עיונית של המחקרים הרלוונטיים לצד ידע התנסותי ותרגול במיומנויות באמצעות סימולציות מומחזות. המשתתפים יקבלו הזדמנות לבחון את תפיסות העולם שלהם בנושא, להתאמן ולהתנסות בכלים ההתנהגותיים, לקבל משוב מצמיח וללמוד מהידע הקבוצתי המשותף.

עם מה יוצאים מהקורס?
א. כלים מעשיים לניהול שיחות מפתח עם עובדים המייצרות תשתית לפיתוח מצוינות.
ב. ידע מחקרי רלוונטי באשר למה מאפשר להגיע לביצועים מצוינים בניהול אנשים.
ג. חידוד המודעות העצמית ביחס לתבניות החשיבה שאני נמצא בהם ואלו שאני מייצר בסביבתי.
ד. התנסות מעשית עם הכלים ותרגול המיומנויות בתנאי מעבדה.

הידע התיאורטי בקורס נשען על מחקריהם של העוסקים בפיזיקה של האושר וההנעה של עובדים במקום העבודה ובאופני ההתמודדות עם כשלונות. כלי העבודה שילמדו ויתורגלו הם שיחות קריטיות עם עובדים שניתן ליישם למחרת הקורס. השיחות הן שיחות מוטיבציה, שמטרתן להבין לעומק את מנועי ההנעה של העובד ולדעת כיצד לגייס אותם בעבודה, ושיחת אימון שהיא כלי עוצמתי לקידום ופיתוח אנשי הצוות.

אוכלוסיית היעד:
הקורס מיועד למנהלים בדרגים השונים המובילים צוותים בארגון- מנהלים בכירים, מנהלי ביניים, מנהלי פרויקטים, מובילי מצוינות ועוד.

בקורס משתתפים ממגוון סקטורים במשק ובכך נוצרת למידת עמיתים מרתקת המאפשרת זירה פתוחה של דיונים, חשיבה, הפרייה הדדית ונטוורקינג להמשך.

משך הקורס: יום אחד.

עלות הסדנה: 720 ₪ + מע'מ לתשלום עד מועד פתיחת הקורס.

תינתן הנחה לרישום של למעלה משלושה משתתפים מהארגון.
תנאי ביטול: יש להודיע בכתב, עד שבועיים לפני פתיחת הקורס/הסמכה למייל school@leanisrael.co.il, ניתן להחליף אנשים מאותו ארגון. ביטול שיתקבל לאחר מועד זה, יחויב בדמי ביטול של 50% מעלות הקורס/הסמכה.

מועדים ל- 2020

8.9.2020

רוצים לקבל מידע נוסף? מלאו את הפרטים ויועץ מטעמנו ייצור אתכם קשר

בוגרים מספרים…

עוד מאמרים רלוונטים