מבוא לתעשיה חכמה- Industry 4.0

בעוד כלל העולם נמצא בעיצומה של המהפכה הרביעית בתעשייה (Industry 4.0) המשלבת טכנולוגיה מתקדמת בתהליכי היצור והניהול בארגון, ארגונים רבים מתקשים ליישם את השינוי בארגונם.

הקורס יחשוף את משתתפיו להתפתחות התעשייה, לתחומים והיישומים המובילים בשוק, לאתגרים המצויים במעבר לתעשייה ולכלים התומכים בהתמודדות עם אתגר שילוב התעשייה החכמה בארגון החל מחיבור לאסטרטגיה וכלה בניהול השינוי במעבר לארגון חכם.

באמצעות תרגולים ודיונים יוכל כל משתתף להבין מהם האתגרים, מהו הפער הקיים בארגון שלו עם הכניסה למהפכה הרביעית וכיצד יש לפעול על מנת להניע את הארגון מהמפעל התעשייתי המסורתי לעבר מפעל חכם ומתקדם.

תכני הקורס:
• חשיפה להתפתחות התעשייה ול- 4.0 INDUSTRY
• הגישות והטכנולוגיות השונות ליישום במפעל החכם
• הבנת הפוטנציאל במעבר לתעשייה חכמה
• יצירת מוטיבציה להניע לשינוי
• חשיפה לכלים לקידום היישום 

משך הסדנה: יום.

עלות הסדנה: 720 ₪ + מע'מ לתשלום עד מועד פתיחת הקורס.
תינתן הנחה לרישום של למעלה משלושה משתתפים מהארגון.

תנאי ביטול: יש להודיע בכתב, עד שבועיים לפני פתיחת הקורס/הסמכה למייל school@leanisrael.co.il, ניתן להחליף אנשים מאותו ארגון. ביטול שיתקבל לאחר מועד זה, יחויב בדמי ביטול של 50% מעלות הקורס/הסמכה. ביטול של פחות מ48 שעות לפני מועד הקורס – יחוייב בסכום מלא (ביטול בכתב בלבד). 

 

מועדים ל- 2020

30.11.2020

 

רוצים לקבל מידע נוסף? מלאו את הפרטים ויועץ מטעמנו ייצור אתכם קשר

בוגרים מספרים…

עוד מאמרים רלוונטים

Digital Transformation

ליאור בן חמו – Agile & Lean Transformation Leader, Industry 4.0 Expert האופן שבו לקוחות מתקשרים היום עם עסקים שונה לחלוטין מאיך שהם עשו זאת לפני

קרא עוד »

ביג דאטה (Big Data)

ליאור בן חמו – מובילת לין אנו שומעים, קוראים ומדברים בלי הפסקה על ביג דאטה (Big Data) כחלק מהעידן החדש 'תעשייה 4.0'. מה משמעות המונח?

קרא עוד »