יישום עקרונות Lean-Agile בארגוני שרות

יישום עקרונות Lean-Agile בארגוני שרות

פרטי הקורס:

משך הסדנה: יום אחד. שעות: 8:30-16:30

 

מה נלמד בקורס?

בסדנה זו נלמד כיצד עקרונות המצוינות – Lean-Agile באים לידי ביטוי בפרקטיקה בעולם השרות וכיצד ניתן להפוך אותם לתרבות ארגונית מושרשת המונעת ממחויבות העובדים וההנהלה. נלמד להסתכל בעיניים אחרות על התפישה הכוללת של המצוינות תוך הסתכלות על הלקוחות, על השירות ועל הזרימה שלו מקצה לקצה בסינרגיה אמיתית.

במהלך הסדנה נתנסה בכלים פרקטיים לבנית תהליכים ולניהול שגרות במבנה אג'ילי ונלמד עקרונות עבודה שיעזרו לארגון/ליחידה לנהל את השינוי שחל בו והבאתו לדרגה מתקדמת יותר בהטמעה  ותוך התאמה למורכבות ואילוצים ייחודיים לארגון.

ההדרכה שמה דגש על התנסות אישית וקבוצתית, קיום דיונים ושאילת שאלות, מעודדת פתיחות ושיתוף ומחברת את הידע הנרכש לסביבת העבודה והתנסות אישית.

נושאי לימוד עיקריים: 

  • עקרונות Lean-Agile מובילים לעולם השרות.
  • ערך ובזבוז בעולם השירות.
  • עקרון ה- Flow  וחשיבות המנות הקטנות בתהליכי שירות
  • הגישה ההוליסטית במצוינות
  • עבודת הצוות האג'ילי- מבנה ושגרות

למי מיועד הקורס?

הסדנה מיועדת למובילים בדרגים שונים בארגונים אשר מטמיעים או מתכננים להטמיע Agile ו/או Lean בעולמות השירות ויחידות המטה ומאפשר זירה פתוחה של דיונים, חשיבה, הפרייה הדדית ונטוורקינג להמשך. 

מה "יוצא לי מזה" ?

הבנה כיצד עקרונות Lean-Agile מתחברים ורלוונטיים לעולמות השרות, זיהוי ערך ובזבוז בארגון והזדמנויות לשיפור תהליכים, הכרות עם מבנה של צוות אג'ילי, יתרונותיו וכיצד עובד, הבנה של חשיבות העבודה במנות קטנות בתהליכי שרות. 

מידע כללי אודות הקורס:

תעודה: תעודת גמר מטעם Lean-Agile Israel

תנאי קבלה: ללא דרישות מקדימות

מועדים ל- 2020

16.9.2020

רוצים לקבל מידע נוסף? מלאו את הפרטים ויועץ מטעמנו ייצור אתכם קשר

בוגרים מספרים…

עוד מאמרים רלוונטים

מדידה שמניעה שיפור מתמיד

יהונתן שמולביץ כחלק מהמסע של ארגונים לעבר הטמעת מצוינות, מתפתחת מודעות כי מדידה מסורתית המתמקדת בבחינה של ביצועים פיננסיים וחשבונאיים 'בשורה התחתונה' אינה מספיקה. מדידה

קרא עוד »