הובלת שינוי ארגוני

עולם העסקים הדינמי בו פועלים הארגונים דורש גמישות ודינמיות מתמדת המתבטאת בשינויים ארגוניים רבים ובהתאמות של המערכות והתהליכים הארגוניים והכל בהובלת ההנהלה.

השינויים אותם חווים הארגונים שונים במהותם, אך זהים בהיותם בעלי פוטנציאל השפעה על המשאב האנושי בין אם בעקיפין או במישרין; עובדה זו מחייבת את המנהלים לשלוט במיומנות הובלת השינוי כך שיובילו בצורה מובנית את השינוי והשלכתו על קבוצות בתוך הארגון תוך שימת מיקוד בפרט הפועל בתוך אותן הקבוצות עד השגת התוצאות המצופות ממנו.

בסדנה זו, נעסוק בתפקידו של המנהל בהובלת שינוי ארגוני והפיכת השינוי לחלק אנטגרלי מהתרבות הארגונית.

בסדנה נתמקד בנושאים הבאים:
• חשיבות החיבור לתרבות הארגונית ולזיהוי מובילי הדעה הארגוניים
• תפקידיו השונים של המנהל בהובלת השינוי
• סגנונות הניהול והשלכתם על אפקטיביות השינוי
• שבירת פרדיגמות להנעת השינוי
• הובלת השינוי אצל הפרט באמצעות מודל ADKARו Gemba Walk

אוכלוסיית היעד:
הסדנה מיועדת למנהלים בכירים אשר יוזמים שינוי ארגוני או שאחראים על הנחלת שינוים בארגונם.

בסדנה משתתפים ממגוון סקטורים במשק ובכך נוצרת למידת עמיתים מרתקת המאפשרת זירה פתוחה של דיונים, חשיבה, הפרייה הדדית ונטוורקינג להמשך.

הסדנה שמה דגש על התנסות אישית וקבוצתית, קיום דיונים ושאילת שאלות. היא מעודדת פתיחות, שיתוף ומחברת את הידע הנרכש לסביבת העבודה והתנסות אישית. הסדנה מייצרת מודעות גבוהה ותחושות חיוביות יחד עם מוטיבציה גבוהה להמשך התהליך ויישום הכלים שנסקרו ובמקביל יוצרת שפה משותפת המאפשרת מעבר משותף לשלב הבא בתהליך.

משך הסדנה: יום אחד.

תינתן הנחה לרישום של למעלה משלושה משתתפים מהארגון.

תנאי ביטול: יש להודיע בכתב, עד שבועיים לפני פתיחת הקורס/הסמכה למייל school@leanisrael.co.il, ניתן להחליף אנשים מאותו ארגון. ביטול שיתקבל לאחר מועד זה, יחויב בדמי ביטול של 50% מעלות הקורס/הסמכה. 

מועדים ל- 2020

 

רוצים לקבל מידע נוסף? מלאו את הפרטים ויועץ מטעמנו ייצור אתכם קשר

בוגרים מספרים…

עוד מאמרים רלוונטים

תגמול כספי – בעד או נגד?

מאת ליאור בן חמו ארגונים משקיעים מאמצים רבים בבניית מודל תגמול לעובדים אשר מושפע מהגישה כי כסף ובונוסים מניעים את העובדים. לפי מחקרים רבים נמצא

קרא עוד »