Agile customer support

אג'ייל בשירות לקוחות – Agile Customer Support 

אג'יל ידועה כמתודולוגיה הטבעית לעולמות האי וודאות כמו פיתוח מוצר. בעולם שירות הלקוחות, בהשוואה לעולמות אלה, יש פחות אלמנטים של אי וודאות ויותר משימות ופעולות חזרתיות. עם זאת, שירות הלקוחות מביא בפנינו אי וודאות מסוג שונה – המפגש הישיר עם הלקוחות, רצונותיהם, הדרישה ליחס וטיפול מותאם אישית, המעבר בין נציגי שירות מתחומים שונים והסנכרון הנדרש בינהם ועוד. כל אלה  דורשים מאיתנו להציג מאפייני שירות לקוחות חדשים, זריזים וגמישים.

לאג'יל בשירות לקוחות פוטנציאל עצום לשנות את אופן הטיפול בלקוחות ע"י נציגי קצה המייצגים ארגון שלם. ארגונים שאמצו שיטה זאת כבר רואים את ההשפעה  במרכזי השירות מבחינת יעילות, עלויות, שביעות רצון לקוחות ועוד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תחומי התמחות נוספים

Business Agility

Business Agility

Agile Implementation

Agile Implementation

Lean Transformation

Lean Transformation

עוברים ל-Industry 4.0

עוברים ל-Industry 4.0

Digital Transformation

Digital Transformation

Agile in IT

Agile in IT

פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

Agile in service

Agile in service